Tju Bang Chokolademand - der er mig som bestemmer her!

I mit fremtidige køkken bestemmer jeg kunsten på væggene! Så for at være lidt på tværs, bliver det Mumitrolde på KÆMPE lærred til at starte med :-) Så kan jeg muntre mig lidt, når jeg til sommer sidder alene foran mit spisebord.

Lærredet var egentlig på vej ud. Men med 2 tuber hvid akrylmaling fra Søstrene Grene + greatest hits fra bindene med de samlede Mumistriber - ja så fik lærredet atter nyt liv. Jeg har en del tegninger som skal tegnes over endnu, ligesom det hvide tomrum neden under taleboblen skal fyldes ud med Hattifnatter snarest.

Fortsættelse følger...

9 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud - jeg glæder mig allerede til at se fortsættelsen:-)

    SvarSlet
  2. Øj, hvor fint - det kan ikke andet end at blive godt!

    - Anne

    SvarSlet
  3. ej hvor hyggeligt:) så bliver man da ikke andet end i godt humør :D

    SvarSlet
  4. apropos mumi. Kunne være du skulle have et par puder til sofaen eller sådan et eller andet. Prøv at se her: http://gitteblinkilde.blogspot.dk/2013/02/en-lille-mumitrold-pude.html

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Har godt set indlægget og laddet mig friste... Men får jeg først lavet en, tror jeg ikke den stopper der ;-)

      Slet
  5. Ej hvor fint :D Men sikke et tålmodighedsarbejde! (Som alt andet på din blog haha) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tålmodigheden behøver faktisk ikke være så stor. En figur ad gangen - en figur hver aften. Så går det fint :-)

      Slet
  6. fedt fedt fedt, er du lige så vild med mumi som mig så kig forbi min blog www.kreasyslen.blogspot.dk har en mumi give away kørende lige nu

    SvarSlet