Ud at se med DSB

En masse transporttid er blevet til hækletid. Så jeg har besluttet, at jeg i stedet for at ærgre mig over, at DSB morgen efter morgen sørger for overraskelser rundt omkring på banenettet, vil glæde mig over, at jeg får mere hækletid.

Dette imens jeg har 3 andre pendlere på skødet, 2 over mig på hattehylden samt 1-2 stående oven på mine tæer. En lille bøn herfra til de højere magter om at sørge for dobbeltdækkertoge eller i hvert fald mere plads, inden man får fyldt en masse flere danskere over i den offentlige transport! Mange tak!


18 kommentarer:

  1. Så priser jeg mig bare lykkelig over at jeg altid har rejst med Arriva - men du har jo alligvel fået noget skønt ud af det, det ser super godt ud! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har hørt Arriva skulle køre en del bedre end DSB. Egentlig måtte de gerne overtage S-togs driften. Men så mister jeg jo min hækletid ;-)

      Tak for de rosende ord. Er også godt tilfreds med udfaldet ind til videre.

      Slet
  2. Hvor er det et flot mønster. Og farverne er bare rigtig gode sammen. Hvor stort skal ende med at være?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er utrolig svært at ane ud fra billedet, men hele bagsiden er udgjort af et lag hvide blomster. Når stykket er færdigt og helt sammensyet skal det være et pudebetræk.

      Både forstykke og bagstykke skal "fylde" 5x5 = 25 blomsterlapper. Altså 50 lapper i alt. Men når jeg alligevel at få produceret 5 lapper dagligt, så det går super hurtigt fremad :-)

      Slet
  3. Det er med at se positivt på det når man skal rejse med DSB :) Hehe
    Og du får da udnyttet tiden godt. Det er rigtig flot. Det skal nok blive en fin pude

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt rigtigt. Transporttiden føles også en del kortere, når man sidder med hækletøjet :-)

      Slet
  4. It looks absolutely pretty!

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint..... dejligt når transport/ventetid kan blive kvalitetstid...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Dejligt når noget negativt kan vendes til det modsatte, kvalitetstid.

      Slet
  6. Det ser rigtig fint ud - Det ender med at du får hæklet et tæppe, med den lange transport tid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha... Ja jeg burde nok have satset højere end en pude :-)

      Slet
    2. P.s. Så har jeg også noget varmt, hvis DSB helt går i stå pga. sneen!

      Slet
  7. Det er afgjort bare med at få det bedste ud af sådan nogle situationer - og det har du da klaret med hækle-projektet. :)

    SvarSlet
  8. Skøn lille tallerken :) jeg elsker elsker elsker musel. Jeg har selv en hel del mega musel, og for et par uger siden købte jeg så på et kræmmermarked 4 kagetallerkner i alm musel med halvblonder. De er bare bedårende! Jeg elsker dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Billedet snyder lidt, det er faktisk en lille mussemalet kageopsats jeg har stående ;-) Den er fundet på loppemarked sammen med lidt andet musselmalede sager. Desværre har den et lille afslag - men prisen var også derefter.

      Slet