Udvidet opslagstavle



Jeg har egentlig en rimelig stor opslagstavle. Desværre er den ikke stor nok til at holde trit med min alt-skal-klippes-ud-og-hænges-op-mani. Så nu er selv en skråvæg taget i brug :-)

Hvad der kan klippes og eller hænges op bliver det; tegneserier, billeder, emballage, plastikstykker, artikler, gode råd og alt muligt andet.. Jeg garanterer for, at væggene skal have en solid gang hvid maling, når jeg engang får lettet måsen og flyver fra reden. Dette på trods af, at jeg prøver på ikke at være for gavmild med tapen.

Nyest tilføjet er to tegneserier med søde Garfield og alle fiskene.

10 kommentarer:

  1. må jeg foreslå elefantsnot. Det kan pilles af tapet igen uden at ødelægge det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm... Jeg synes bare det tørrer ind på et tidspunkt - når det har siddet længe nok.

      Slet
  2. Du må da have en endnu større opslagstavle:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg leger med tanken om, at lave en hel opslagstavle væg engang...

      Slet
  3. Svar
    1. Jeg måtte også klippe den ud, da jeg så den i avisen.

      Slet
  4. Det ser cool ud :)
    jeg kan rigtig godt lide dine små billeder af mumitroldene, de er helt fantastiske. Jeg kan huske da jeg så det hver morgen i fjernsynet :)
    Hvis du får tid, må du meget gerne kigge forbi min nyopstartede blog om mine kreative projekter og hvad der ellers falder mig ind :)
    Mvh
    fFrkfloejgaard.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De små billeder er faktisk glansbilleder fra jeg var lille :-)

      Jeg kigger lige forbi din blog.

      Slet
    2. Tak skal du have, og endnu mere tak for at du blev min første faste læser. :) Det sætter jeg rigtig stor pris på. Mvh

      Slet