Alt godt kommer til den som venter


Snyyyydt grønært - de grene jeg troede var Forsythia, har vist sig at være ja, grønne. Men de er da i det mindste sprunget ud sammen med æblegrenene i min vase. Det oser rigtig af forår. Desværre er det jo helt hvidt udenfor, hvorfor forårsfornemmelserne dør ud igen.

Jeg håber virkelig, at det gamle ordsprog 'Alt godt kommer til den som venter' holder stik. For jeg kunne virkelig godt bruge en solid omgang forår snart. Masser af sol, masser af varme og masser af planter der springer ud.

Min bedste ven har taget konsekvensen og har gemt sig selv af vejen med min dyne i en nærmest hi-lignende tilstand. Jeg må prøve at være hund i mit næste liv :-)

10 kommentarer:

  1. Ja kender det at vente med længsel efter noget sommer og sol - det må også være ved at være tid. Var selv ude at købe forårsblomster i fredags, for der så det jo ud til at foråret var på vej, mennn nej.
    Men bliver så dejligt når vi kan komme ud i haven og nyde dens blomster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber dine forårsblomster ikke nåede udenfor, så frosten har taget livet af dem!? :-)

      Slet
  2. I´m really longing for sun, too! I´m so tired of the long winter! xo

    SvarSlet
  3. Spændende gren...

    Da min søn blev født for 12 år siden, så DK også sådan her ud... Men da vi blev udskrevet hospitalet 14 dage efter var det forår - Så der er håb endnu ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes! Dmi varsler også om plusgrader og sol i påsken :-)

      Slet
  4. JA så blev du meget snydt - når du ventede på de gule blomster til at lyse op hos dig - det er syren grene der så flot springer ud med sine dejlige lysegrønne blade - ja vi må krydse finger for at der meget snart kommer lidt mere forår over alt - trænger vi alle meget til.. forstår godt hunden - ville jeg også hvis jeg kunne gå i vinter hi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Syrengrene simpelthen :-) De er bestemt også fine! Jeg havde bare håbet på lidt gult ;-)

      Slet
    2. kan jeg godt forstå at du havde håbet - men så må du ud og jagte nogle - der må da være nogle i jeres område et eller andet sted kan da ikke passe :P - men håber da at foråret snart sætter ind så vi kan se dem ude i haverne - i stedet for denne her kulde - god påske trods alt selvom du må undvære de gule grene inde :D

      Slet
    3. Ja, jeg må på tyvetogt et sted... Jeg ved bare ikke lige hvor pt. Men det må jeg finde ud af, når mine grene visner.

      Rigtig god påske til dig også!

      Slet