Blær-bøjlen

En lille bonusting ved at have en blog med en del besøgende er, at den på nogle punkter rangerer højt hos søgemaskinerne. Så sidder der folk et sted og søger på eksempelvis 'Erik Kold bøtter' eller 'fletbøjler', så er sandsynligheden for, at de kommer forbi min blog stor.

Derfor er jeg så møg heldig at der fra tid til anden tikker mails ind fra folk, som tilbyder at sælge de lækreste ting. Således kom en postman i går forbi med lidt Erik Kold, et par dækservietter og denne fine bøjle. Bøjlen er klart en blær-model. Tjek lige snoningen med hele 4 bånd plastik!

Sidder og får helt lyst til at lave et indlæg kun med fletmønstre på bøjler :-)

11 kommentarer:

  1. Den er godt nok flot :) der findes heldigvis mange af dem derude i gemmerne stadig men folk har jo fået øjnene op for de gode gamle sager så efterhånden er de blevet sværere at få fat på :) Helt klart et buk for den ældre generation der virkelig forstod at lave håndarbejde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret. Der findes heldigvis mange af bøjlerne endnu - også en del til fine priser :-)

      Slet
  2. Hej Helene
    Det er skønt at følge din blog, der sker altid noget spændende.
    I hvilken kategori har du postet indlægget om de små æg du hæklede ? Min veninde vil så gerne se dem men jeg ka ikke finde æggene 😐
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle. Indlægget er tagget med 'hæklerier' :-) Indlægget findes lige her: http://genbrugblirguld.blogspot.dk/2013/01/lggert.html

      Slet
  3. Ja, men gör det! (Ett inlägg om flätade galgar alltså.) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hedder simpelthen flettede galgar på svensk, sejt! :-)
      Det må jeg helt sikker få lavet!

      Slet
  4. Hej Helene.
    Det er lidt sjovt med de plastikbøjler.... som barn har jeg levet mange til noget, vi kaldte 'Daggry' - en slags søndagsskole. Tingene vi lavede blev solgt til en bazar til præstegårdshaven om sommeren. For et stykke tid siden fandt jeg en bøjle hvor navnet Henrik var flettet ind. Den blev jeg nødt til at købe, da min kæreste hedder Henrik. Det er vist kun mig, der synes, den er sjov;-) jeg var barn i 70'erne, men det er sikkert også lavet både før og efter.
    Kærligst Anette

    SvarSlet
  5. Har lige fået den strikbluse i fødselsdagsgave, haha :D
    Flet bøjler er meget dekorative, men så "fashion-minded" som jeg er, var blusen det første jeg lagde mærke til :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha... Den sprang på mig i H&M. Er den største succer for mintgrøn, turkis og koralfarver lige for tiden :-)

      Slet
  6. Jaaaaa vi vil se alle dine bøjler på en gang .... så jeg rigtig kan ærgre mig over at jeg stadig ikke har fundet andet halvdel af min samling .... Som tiden går og jeg får tømt flere og flere kasser i trapperummet, må jeg nok indrømme at jeg er bange for de er røget ud.... Men synes bare jeg gemte dem .... haha

    SvarSlet