Dåseri i indlæg nr. 900


I ren eufori over solens dejlige stråler men med drømme om varme, påsker jeg igennem for fulde sejl. Mindes ikke, at jeg har gjort så meget ud af påsken som i år. Her er allerede pyntet godt op med pynt og foldet påskeliljer. Mine æble- og forsythiagrene får større og større grønne knopper, så jeg krydser fingre for lidt grønne blade inden længe. Tilmed har jeg også fået endnu en omgang lyserøde hyacinter forærende af min dejlige mor. Så nu er Lotus-gryden igen fundet frem.

I fredags fik min indre loppe-gænger i mangel på loppemarkeder lokket mine fingre hen til tastaturet, og vupti www.dba.dk. Her ventede den skønneste IRA dåse med fuglemønster designet af Arne Bentsen. Den dukkede op med posten i dag. Dejlig påsket med små pipfugle, så den har lige fået en plads på bordet, hvorimod alle de andre dåser igen er sat op på reolen.

Og lige får at få den sidste detalje på plads. Har netop erfaret, at dette indlæg bliver nr. 900 på bloggen her. Tusinde tak til alle jer der dumper forbi fra tid til anden. Det er er en helt fantastisk mulighed at have, at kunne vende snuden mod en computerskærm og dele inspiration, loppefund og små historier fra dagligdagen. Jeg værdsætter virkelig jeres selskab "herinde" :-)

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. The ones who claim, that you can't buy small pieces of luck lies. I can't figure out something better than finding these treasures :-)

      Slet
  2. Åh hvor er den fin den blå firkantede, hvis du nogensinde bliver træt af den, er jeg sikker på den ville blive mindst lige så glad som mig ved at flytte hjem til mig. Jeg fandt en orange for et års tid siden for ingen penge og jeg elsker den, http://linen-med-mere.blogspot.dk/2012/04/en-lille-tilfredshed-for-krejleren.html er den ikke skøn

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tvivler på, at min blå skat af et netfund kommer videre. Men skulle jeg skifte mening, kan jeg jo finde indlægget her frem :-)

      Og fin dåse du har fundet! Der er intet som at finde en sådan skat til en fin pris blandt andre alt for dyre stande.

      Slet
  3. 900 - wow, hvor imponerende - det er lige 100 gange så mange som jeg har klaret endnu :) Tillykke - elsker at kigge over skulderen på dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja 900 er mange. Tænker tit på, hvor mange A4 sider mine indlæg herinde vil fylde tilsammen. Det er virkelig store mængder. Men det bliver jo spredt ud over dage og suppleret af mange billeder :-)

      Og tak. Det er så rart, at I er så mange der så trofast kigger med.

      Slet
  4. Den i nederste højre hjørne - Den må godt bo hjemme ved mig ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha... Den dåse er I vist flere som har udset jer. Blev også så glad, da jeg endelig fandt den på Dba.

      Slet
  5. Sooo many lovely tins! :)

    SvarSlet
  6. Hvor godt!
    Den mørkeblå dåse havde vi hjemme da jeg var barn. Vi havde kaffe i den mener vi havde en rød til the

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fortrød egentlig først lidt, at jeg havde købt dåsen med hjem fra et loppemarked. For den er ret mørk i de blå farver. Men efterhånden som den har stået på hylden med mine Haribo slikposer i, har jeg holdt mere og mere af den. Og nu er det en af de dåser, som jeg synes bedst om :-)

      Slet