Efter 154 liter Capri Sonne...


... kan man ende op med denne her kurv. Jeg plejer at skrive til folk som spørger pr. mail, at de godt kan regne med, at der går mere materiale til et fletteprojekt, end de lige først går og tror. Det underbygger kurven her vist glimrende :-)

Kurven = 1540 tern.
2 tern = en Capri Sonne (så har jeg også "kun" brugt den farverige forside)
Ergo består kurven af 770 stk. genanvendt juiceemballage.

1 Capri Sonne = 200 ml / 0,2 liter.
770 Capri Sonne / 5 = 154 liter ren flydende sukker!

Hvordan er det så, at alle de amerikanske serier starter 'Don't try this at home'! 154 liter sukker-vand er vist lige i overkanten at hælde indenbords selv i forhold til den anbefalede mængde i løbet af et års tid ;-)

Så tusinde tak til alle jer der har hjulpet med at samle sammen!



13 kommentarer:

  1. den er bare flot ..... hvad er størrelseforholdet ???

    SvarSlet
    Svar
    1. 4 x 9 centimeter :-) Der kan blive præcis to stykker ud af den farverige side af juiceposerne.

      Slet
  2. Hold da op et arbejde. Jeg er vildt imponeret!

    SvarSlet
  3. Flot og imponerende arbejde :0)
    Mangler så meget en "synes godt om" knap, når jeg læser din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan en knap kan jeg desværre ikke klare ;-)

      Slet
  4. Hold nu op et imponerende arbejde!! Det er sindsygt flot :) Hvem er den heldige modtager?

    SvarSlet
    Svar
    1. MIG! :D Kurven bliver her. Det har længe været lidt af en drøm, at få en Capri Sonne kurv.

      Slet
    2. Haha :) Kan godt forstå, du har ønsker dig at lave sådan én!

      Slet
  5. Jeg kan rigtig godt li' dine kommentarer

    SvarSlet
  6. Vild imponerende! Det tager vist noget tid for mig at samle Caapri Sonne poserne for mig - indtil videre er der kun nogle få poser i min samling... Men det er dejligt at drømme om sådan et resultat som på dit billede :o)

    SvarSlet