Et blomstret indslag

Med hjælp fra tilnærmelsesvis det halve af min familie lykkedes det mig at komme i nærheden af en del fine dele af Daisy stellet fra Figgjo Flint :-) Fik ud over de dele man kan se nogle ekstra låg til skålene i serien samt et lille serveringsfad mere.

Efterhånden som der kommer længere og længere imellem margueritterne, er tilfredsstillelsen også det større, når det så endelig lykkes at få fingrene i fine dele til rimelige priser.

Formiddagen er blevet brugt på et loppemarked, hvor jeg kunne have gjort et SÅ fint køb... Det lykkedes desværre ikke. Men jeg kan godt mærke, at jeg lige skal skumle et par timer over, at jeg ikke fik den ting med hjem, som jeg spottede... Så den historie kommer nok først herind i morgen. ØV!

4 kommentarer:

  1. Å. så skjønne, heldige du!
    Det Daisymøsteret er bare nydelig. Jeg hadde ei venninne som hadde arvet de for mange år siden, de var selvsagt like smukke dengang, men langtifra like populære overalt som nå. Men jeg husker en ting hun sa, at hun hadde hørt det ble brukt blymaling i dekoren og at det var oppdaget at de ikke var sunne å spise av. Hun brukte de kun til tørrvarer og til pynt. Jeg vet ikke om det faktsik stemmer, men tenkte det kunne være godt å vite og eventuelt undersøke nærmere, hvis man ønsker det.

    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din kommentar. Jeg fik engang en mail med samme budskab, hvorfor jeg prøver at finde ud af, om det rent faktisk er sandt. Det ville jo være rigtig rart at vide!

      Slet