Forårsfarver i flet

Jeg har gemt og gemt på de få gule, lilla, hvide, lyserøde og pinke stykker plastik, som en sjælden gang dukker op. I weekenden blev de sidste dele derfor foldet og syet sammen, så jeg havde en pung at demonstrerer for kursisterne :-)

Den lille pung med en lige flettet kant (se vejledningen her) har fået en tynd flad bund. Den matchende lynlås var jeg så heldig at finde i genbrug til bare et par kroner. Så pungen må siges at være genbrug hele vejen igennem. Kun tråden er købt fra ny.

Pungen er desuden at finde på min salgsside.

10 kommentarer:

  1. Den sætter i hvert fald lidt kulør på en ellers ret grå og hvid dag :0)

    Som altid super flot arbejde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis. Hepper på, at den skynder sig at tø, sneen :-)

      Slet
  2. Super fin og sikken nogle dejlige farver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - de (farverne) står godt nok i kontrast til det triste vejr og kulden udenfor. Så troede man lige, at det blev forår.

      Slet
  3. Nu får jeg helt lyst til at flette igen. Jeg har tonsvis af kaffeposer og diverse slik papir mm. liggende :)
    De der lækre forårsfarver. Det kunne godt inspirere mig.
    Meget flot pung :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid dejligt at have materialer lige ved hånden. Så ligger de klar, til man får lyst til at flette :-)

      Slet
    2. Det er rigtig :) Og jeg har også haft ambitioner til at komme i gang. Nu ser vi ;-)

      Slet
  4. Man kan da ikke blive andet ind glad når man ser den fine pung.
    Har kastet mig ud i at lave en lige kant til den pung jeg er i gang med.

    Tusind tak for din fantastiske blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Det er altid så dejlig at høre, når folk selv tager initiativ til at påbegynde fine fletteprojekter :-)

      Slet