Kun en af hver

Som nævnt forleden, fik jeg kun købt en enkelt ting med hjem fra søndagens loppemarked. Jeg var heldig at få en af de store Erik Kold bøtter i hjerteserien smidt i nakken for bare 5 kroner. Den matcher blandt andet min mini-bøtte også med hjerte, som jeg fik tilsendt af en sød læser - så det var et rigtig godt fund.

Imidlertid måtte jeg se det fineste lilla vattæppe (magen til dette) smutte ud af mit synsfelt med en dame. Bare få meter før jeg ankom til bordet med "stof", nappede hun tæppet. Der er rigtig mange fede fiduser ved at handle brugt. Desværre medfører brugtkøb også, at der som regel kun er en af hver ting... Hvis man så bare ikke havde set tæppet blive solgt. Æv!

Haha... Jeg troede virkelig jeg var kommet over det. Men jeg kan godt mærke, at følelserne vælter frem igen, mens jeg skriver dette indlæg. En tidsmaskine er ellers ikke noget jeg ønsker mig. Men her kunne jeg godt have brugt en 'stop-tiden-knap' på et usynligt ur, så man lige kunne putte et andet tæppe ind i damens favn og luske af med det fine :-)

12 kommentarer:

  1. Føler med dig - det er næsten ikke til at klare, når de gode ting smutter lige for næsen af en... Øv! :)

    SvarSlet
  2. Åh nej, jeg får da også helt ondt i maven, det er jo mit yndlingsprint og har et vattæppe magen til i grønt... Håber du bliver heldig en anden gang :) Hvilket marked var du på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var et lille bitte forsamlingshus på Lars Tyndskids mark i Nordsjælland. De samler hver år ting ind og sælger, så de kan få penge til renovering af fælleshuset. Der er meget skrammel, omvendt sælger de også de fine ting til ingen penge.

      Så jeg ved, at damen ikke har betalt en skid for et vattæppe... Hørte heldigvis ikke prisen.

      Slet
  3. Puha kan levende sætte mig ind i det.... Så hellere ikke have vist det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis. Hvad man ikke ser, har man ikke ondt af.

      Slet
  4. ååhhh nej! - jeg får det da helt skidt! hvem der bare var den heldige dame:-/

    SvarSlet
    Svar
    1. En midaldrende dame med favnen fuld af alt mulig. Spurgte hende lige for en sikkerheds skyld, om hun var helt 100 på, at hun skulle have tæppet. Det skulle hun desværre :s

      Slet
  5. Åh shit. Det er sådan et flot print!

    SvarSlet
  6. Ærgeligt..absolut træls og belastende...
    Men er der ikke noget med du har et par enkelte tæpper i forvejen? Smiler sødt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo - jeg har nemlig et par i forvejen.
      Imidlertid er et par af dem på vej videre til andre, som kan få glæde af dem. Så det kommer til at tynde ud i "bestanden" :-)

      Slet