Mumifamilien

Så lykkedes det endelig at finde en Snorkfrøken-figur til samlingen :-)

10 kommentarer:

  1. You reminded me my childhood! Thank you, I love Moomin:*It was a great story
    Kisses from Poland :*
    Magda
    http://handmadeowo.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Dear Magda. Thank you for your sweet little comment :-)
      It's always nice to hear from other Moomin-lovers around the world :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg føler mig også ultra heldig, at jeg så relativt hurtigt har kunne samle alle figurerne på og i forskellige markeder og brugtbutikker.

      Slet
  3. Nøj, hvor fint! Stort tillykke med det nye familiemedlem. Jeg har så sent som i dag spillet med mine Mumi-kort, det er helt svært at koncentrere sig om spillet, når kortene er så søde ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha... Jeg havde helt sikkert ikke vundet, hvis der var Mumi'er på kortspillet :P

      Slet
  4. Jeg er så misundelig. Jeg ELSKER simpelthen mumien :-)
    Knus fra Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også så søde - også som figurer :-) Hvis du selv vil til at jagte dem, kan det betale sig at holde øje med DBA.dk. God jagt!

      Slet
  5. Hej Helene
    Kom lige til at tænke på dig og din blog, da jeg faldt over disse udstiksfigurer til når du engang skulle få lyst til at bage.
    Jeg ved ikke om du allerede kender dem, men prøv at se her:
    http://tinyurl.com/cjnmuwl
    Mvh
    En anonym læser, der følger din blog jævnligt
    Frille :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh dem har jeg savlet over før - dog uden at få købt dem. Måske man skulle få dem købt nu :D Tak for linket!

      Slet