SFS - Send Flere Smørebrædder

Det lyder måske ikke fredagens bedste ide, at hjælpe en afhængig med at få sit stof. Omvendt hjalp søde Mette mig tidligere i vinter med at få mit stof - en ekstra Nephew koncert. Så nu udnyttede jeg muligheden for at afhente nogle smørebrædder og få dem afleveret til Mette.

Hvad kalder man en der er småafhængig af smørebrædder? En smørebræt'o'man? Mettes samling består vist allerede af af 26 styks. Tihi. Men nu kommer der 7 mere :-)

Længe leve samlergener og fredage. Må I have en dejlig en af slagsen!

5 kommentarer:

  1. Haha, this is so cool!!!

    SvarSlet
  2. Helene, har du nogensinde været i Hvalsø kræmmerhal? Dér er fedt! Der er egentlig to haller - den ene er der en masse loppefund af forskellig slags i (incl. en del sættekasser tror jeg de hedder) den anden har Leg og Hobby, med især karton, papir og alt muligt til scrappere og kort-entusiaster som mig selv. Bestemt et besøg værd hvis du ikke allerede har været dér!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg godt nok aldrig hørt om eller besøgt. Men det vil jeg da klart huske, næste gang jeg kommer på de kanter :-) Tak for tippet!

      Slet
  3. Ja længe leve samlinger :) God weekend!

    SvarSlet