410 guldkarameller og en krone

I påsken fik jeg endelig taget mig sammen til at plaste og folde papiret fra hele 500 guldkarameller cirka. Papiret fra de 410 karameller er blevet til den viste taske, mens resten venter på at der kommer mere papir til, så jeg kan få lavet en lille pung. Den store taske her ryger på salgssiden lige omlidt.

Pungen med kronen er en bestilling. Kronen er for øvrigt magen til kronen på tasken jeg i sin tid foldede til en kunde med 40 års jubilæum. Da jubilaren takkede Hendes Majestæt for sin tildelte fortjenstmedalje, blev tasken overdraget i gave. Jeg har stadig et lille håb om, at tasken engang bliver brugt. Det kunne være sjovt at se den i en royal sammenhæng :-)

9 kommentarer:

  1. Mmm bliver helt lækkersulten

    SvarSlet
  2. Den er en fryd for øjet for en chokolade elsker som mig. ;) Flot arbejde!

    SvarSlet
  3. Det øverste billede får mig til at tænke på pyntepuder til sengen ;-D
    Ser godt ud ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Flettede pyntepuder?! :D

      Slet
    2. nej mere de der "slidte" læder look puder, med struktur i

      Slet
  4. Har en ide til hvad du også kan prøve lave noget ud af :) prøv at hækle en taske af kassettebånd eller videobånd, du kan prøve at se et link til min facebookside: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=155567834604719&set=pb.143543775807125.-2207520000.1365152735&type=3&theater

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla. Tusinde tak for linket :-) Det ser rigtig fint ud. Kasettebånd har jeg desværre ikke lige på lager. Men skulle jeg falde over nogle, ved jeg nu, hvad de skal med hjem og bruges til.

      Slet
    2. Du kan nemt finde det i genbrugsforretninger eller loppemarkeder :)

      Slet
    3. Det er faktisk aldrig rigtig noget, som jeg har haft kigget efter. Men jeg håber du får ret - jeg skal i hvert fald lige forbi det hjørne af butikkerne fremadrettet :-)

      Slet