Blomster og tomatplanter


Min efterhånden store tomatplanter ryger ud i haven en af de kommende dage - potterne er alt for små til dem allerede nu. For stadig at have et eller andet grønt, røg farverige små miniatureblomster med hjem til Lotuskasserollen. Mine sidste to kasseroller har i øvrigt fået fjernet hanken, så nu har jeg endnu flere urtepotteskjulere i vindueskarmene. Det må jeg vist også lige få postet et billede af.

Jeg arbejder stadig på vejledningen til at flette møntpunge med møntrum indvendigt. Desværre indgår der et element i vejledningen, som skal gives væk som gave. Så vejledningen kommer først "herind" omkring d. 10. maj.


2 kommentarer:

  1. Har du nogle gode fif/råd til at fjerne håndtagene? Er det bare vold eller er der en måde så de kan komme på igen? Har en kæmpe grøn jeg tænker at plante lidt i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv har jeg ikke haft kræfter til at få mine hanke af, så min far har haft hjulpet mig. Men fidusen er at hive i hver side af metalstanden der hvor hanken på gryden er.

      Samtidig skal hanken presses nedad på gryden, hvor gryden er smallere end foroven. Giver det mon mening?

      Slet