Her spreder sig en duft!

Fantastisk er det, at vågne op til fuld sol og en liflig duft af hyacinter. Bare fra i går til i dag er hele potten sprunget ud i fuld flor. Gætter på at det er dette forårs sidste portion, påskeliljerne har taget over i butikkerne. Så duften nydes!

Heldigvis er der et par på vej frem ude i haven. Så må jeg stå med snuden i dem, når potten her er afblomstret. Og naboerne, de må bare tænke deres, når jeg kravler rundt i blomsterbedet for 20. gang med måsen i vejret. Jeg har ikke bestilt andet end at enten grave hyacintløg ned eller nu at dufte til de der er kommet frem :-)

9 kommentarer:

  1. De er skønne sådan nogle hyacinter - og lige i min yndlingsfarve :)

    SvarSlet
  2. mmmm.. jeg kan næsten dufte dem igennem min skærm

    SvarSlet
  3. Ja de er kønne, desværre kan jeg kun have dem udenfor pga den stærke duft :-( fortsat god solskinsdag Kh Gerda

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv bøv. Desværre er der mange som har det sådan :S

      Slet
  4. Hvor er det et smukt skue, Helene! Nyd det kommende forår! : )
    Her hvor jeg bor, er der nu nesten frit for sne, og varmt og skønt i solen der skinner hver dag. Fantastisk opløftende for krop og sjæl!

    Hvorledes er det i København i disse dage?





    SvarSlet
    Svar
    1. Her er også næsten snefrit. Der ligger bitte små dynger rundt omkring, men de er snart væk, for her skinner solen også dejlig :-)

      Slet
  5. Hejsa
    Tror den her butik ville være lige noget for dig :) Desværre ligger den i Aalborg, men man kan jo altid blive inspireret: http://www.facebook.com/#!/ReuseAalborg/photos_stream

    Mvh. Mette
    http://www.sommerfuglen-blog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Hov du får lige linket til deres startside, istedet for til deres bileder, men de har så mange fine og fede ting, som der kan ses på billederne :)
    http://www.facebook.com/#!/ReuseAalborg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det ser godt ud, altså :-)

      Slet