Lækkert mandagskøb


I lang tid har jeg drømt om, at få hamstret lidt slidte gryder fra Cathrineholm sammen, for at kunne bruge dem som urtepotteskjulere i min vindueskarme. DBA gav pote sidste uge, hvor en grøn meget slidt og beskidt gryde var til salg. Skidtet fik den til at fremstå mørkegrøn, som billedet viser, er den i stedet lys grøn.

Den mest venlige sælger jeg til dato er stødt ind i på DBA tilbød endda, at jeg kunne afhente gryden tæt på min bopæl og få den for bare 100 kroner - super lækker service! Som om, at det ikke var nok, har det nu vist sig, at alle de maler- og kalkpletter som gjorde, at jeg fik gryden billigt, er gået af ved en grundig rengøring. Så nu er gryden SÅ fin :-)

Oven i hatten fik jeg gjort fine genbrugskøb af billigt og lækkert koralfarvet tykt bomuld i flere nuancer samt en samling brede lynlåse på vej til afhentningsstedet. Så kan ugen simpelthen ikke starte bedre!

Med ønsket om en herlig og solskinsrig mandag.

9 kommentarer:

  1. De tager sig godt ud på ræd og række :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget mere begejstret for udseendet af min vindueskarm, end jeg kan mindes, at jeg tidligere har været.

      Slet
  2. den er virkelig skøn i farven ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også oven ud begejstret for, at den viste sig at være lys grøn og ikke så mørk som på billedet :-)

      Slet
  3. Årh LÆKRE gryder fra Cathrineholm. SUPER fed ide at bruge dem til urtepotteskjulere i din vindueskarme.

    SvarSlet
  4. Det er f..... typisk dig Helene :-) Fedt fedt fedt!

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du nok lidt ret i :-) Jeg er født under en til tider ret heldig stjerne!

      Slet
  5. Svar
    1. I think that my lovely finding is quite awesome too :-)

      Slet