Loppefund fra København


På trods af Jægersborggades utrolig store udbud, lykkedes det mig at begrænset mit køb til en patentflaske og to fletbøjler. Den neonpinke bøjle var egentlig ikke til salg, men jeg fik overbevist sælger om, at den skulle hjem til mig :-)

Patentflasker er jeg egentlig ved at have nok af. Men denne her fra Mineralvands Fabrikken i Ørkilde var lidt anderledes i forhold til flaskerne fra min voksende samling. Så den måtte lige med hjem til rensning og en ny gummipakning.

2 kommentarer:

  1. Kender du Quriosa som ligger på Nørrebro?
    Du kan finde ham på Facebook hvor han næsten hver dag lægger billeder af de nyeste fund ind.
    Han har i dag lagt et billede på med 16 fletbøjler til 400 kroner. Det kunne være, at du skulle kigge forbi hos ham :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete - ja, jeg kigger med hos Søren ind imellem. Bøjlerne havde jeg dog ikke set. Desværre er de en anelse for røde i så stort et antal. Men prisen var virkelig fin :-) Tusinde tak for tippet!

      Slet