Loppemarked i Jægersborggade



Lige et par billeder fra loppemarkedet i Jægersborggade, København. Billederne er fra ved 9-tiden, så hele den ene siden af gaden var ret mørk og kølig. Loppemarkedet varer helt frem til klokken 16, så der er med garanti mange fine ting at finde endnu.

Hele gaden er fyldt med stande i begge sidder. Det er dejlig mange private som sælger ud, så priserne er rigtig fine. Der er en masse blandet, især meget tøj. Modsat er der ikke så mange møbler igen.

Jeg fik selv et par småting med hjem, som jeg nok skal få vist frem i den kommende uge.

7 kommentarer:

  1. Der skulle jeg gjerne vært. Tror virkelig jeg snart må ha en Københavntur !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder selv af en Københavnertur en gang imellem. Men lige så dejligt det er at være der, ligeså dejligt synes jeg det er at komme hjem igen. Bliver lidt småstresset af alle indtrykkene og menneskerne :-)

      Slet
  2. Det var bare så hyggeligt. Har været af sted det meste af dagen med min datter der også ellers at rode i kurve og kasser. (og lege på 'flyver'-legepladsen)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var nemlig SÅ hyggeligt. FEDT at man i en gade slutter så godt om et sådan arrangement. Det var virkelig et "rigtigt" loppemarked :-)

      Slet
  3. Jeg saaavner Kbh når jeg ser billeder som det her, Helene! Nu kommer jeg (og Pelle) snart på besøg til <3-byen ;-)

    Glæder mig til at se hvad du har fundet!

    Knus fra Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig godt, Marthe :-) Nu må du ikke have for høje forventninger til mine fund, det var "bare" nogle småting.

      Slet
  4. Glæder mig til at se hvad du fik med. Jeg var forbi senere på dagen og gik tomhændet derfra. Synes ikke der var noget som helst værd at tage med hjem! Øv. Godt du har set beskeden med skraldespanden - den lå nemlig på den nye blog som nu er slettet og jeg er tilbage på fingernem.blogspot.dk :))

    SvarSlet