Sakumas Moomin candy

Begrebet fredagsslik er netop blevet indført her på matriklen :-) Efter at have savlet over de små Mumidåser med Sakuma Drops bolsjer i mere end halvandet år, er to af dem endelig havnet her hos mig til pynt oven på min sættekasse.

Dåserne er egentlig identiske, men har forskellige motiver på hver side. Favoritten er helt klart siden med Mumi og Snorkfrøkenen siddende med alle de søde blomster.

Takket være mine forældre blev hele Londons Chinatown søgt igennem. Havde forinden læst mig til på Flickr, at Chinatown var stedet, hvis man søgte dåserne. Utroligt at de stadig har dem flere år siden, at informationen om dem blev delt på nettet.

Jeg vil nyde mine dåser og den dejlige sol som skinner så fint. Må I få en dejlig weekend :-)

14 kommentarer:

  1. De er da også for lækre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt solgt :-) Og fik tilmed en masse lækre Mumisager fra Topshop i gave sammen med dåserne. Hurra!

      Slet
  2. Arh men Helene! Der var jeg så lige ved at booke en tur til London bare for at få de dåser! Dem må jeg simpelthen også have! Det er ikke sådan at dine forældre har købt lidt ekstra? :-) *håbe håbe håbe*

    Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke. Dåserne har været til salg i flere butikker i Chinatown, men nu har kun 1 butik dåser tilbage - har jeg fået forklaret. Og her købte mine forældre den 4. og 3. sidste.

      Så man kan håbe på, at de igen får dåserne hjem. For ellers er der nok ikke så mange flere. Beklager.

      Slet
  3. Hvor er den bare fantastisk den dåse. Jeg købte også gerne sådan én, hvis jeg ikke behøvede hente den i London ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Åhhh hvor er de skønne!!!!

    SvarSlet
  5. Lækre dåser. Jeg har de to. Ikke mini dåser! Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du dem i store størrelser?? :-)

      Slet
  6. Jeg har også været ved at købe dem på ebay :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg godt nok også været tæt på og lige ved maaange gange :-)

      Slet
  7. elsker bare mumi, besøgte en hel butik i Göteborg kun med mumi, se billederne på min blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må da lige forbi og kigge :-)

      Slet