Småstykker søges

Sådan her så en af mine sættekasser ud, lige da den var blevet færdig. Siden dengang har min smag ændret sig en del, og jeg har fået lyst til, at skifte en del af tapetet i alle rummene.

Nu er det mere pastelfarverne som trækker. Desværre har jeg ikke så meget forskelligt pastelfarvet tapet, så der kan blive nok til rum i 3 store sættekasser. Omvendt vil det være ret voldsomt at købe store ark eller meter af hver slags, for jeg behøver kun stykker på 4x5 og 5x6 centimeter.

Derfor vil jeg høre jer ad. Der der mon nogle som ligger inde med små rester af tapet som jeg kan købe. De slags jeg kigger efter er i stil med dette, dette, dette, dette, dette, alt dette, dette og dette. Lignende mønstre og farver har også interesse.

Jeg har yderligere link med billeder på mailen - så skriv endelig :-)

På forhånd tak for jeres tid :-)

15 kommentarer:

  1. Du kan på forskellige sider på nettet (Farvehandlere osv) Få små tapet prøver, ved kun at betale for fragten :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeannette. Jeg har allerede et par tapetbøger med tapet a la det nye man kan få online. Jeg synes bare ikke lige det er lykkedes at finde det "rigtige".

      Slet
  2. Må det være papir?
    Så kan jeg se hvad jeg kan finde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må gerne være papir, ja. Har i forvejen lidt REL papir, som jeg påtænker at bruge :-)

      Slet
  3. Jamen, jeg har da lidt tapet prøver i forskellige mønstre og pastelfarver - Ved ikke lige om det er det du mangler? Jeg sender dig gerne nogle, så må du finde ud af om det kan bruges og det koster dig altså ikke noget :-) Send mig din adresse på min mail.
    knus Gitte

    SvarSlet
  4. Hej Helene, jeg har noget afklip med pink/orange som er på et af de billeder du viser. Kan lige tjekke i morgen om det er røget ud eller hvordan :)

    SvarSlet
  5. Kære, søde Helene
    Jeg har da noget af det, som du ved. Du får lige nogle små stykker en af dagerne ;-) Send mig blot din adresse i en mail.

    Kh Marthe

    SvarSlet
  6. Du kan finde en masse i søstrene grene, men det kan jo være at du er mere til det lidt ældre?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har været på udkig i byens SG, men mønstrene er ikke lige mig. Må nok erkende, at jeg er lidt mere til de ældre mønstre. Omvendt har jeg fundet en del Rie Elise Larsen papir som helt sikkert skal i nogle af rummene :-)

      Slet
  7. Når jeg får gravet tapetkurven ud af byggerodet, skal jeg klippe lidt til dig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tusinde tak, Elisabeth. Lad endelig være med at stresse over det. Det haster bestemt ikke :-)

      Slet
  8. ARGHHHH Har lige mailet dig og glemt det vigtigste , mind mig lige om "sætterkasser" når du svarer

    SvarSlet
  9. hvis du stadig mangler har jeg også lidt forskelligt du kan få. Mvh Maria

    SvarSlet