Anbefaling af gratis e-blade

For at være helt ærlig, så er jeg ikke så god til det med at læse magasiner og eller blade i papirformat. Eller, det vil sige. Jeg køber dem aldrig, læser dem kun, hvis jeg skal have tiden til at gå hos folk der holder blade eller i eksempelvis tandlægens venteværelse eller S-togene.

En sjælden gang får jeg nogle aflagte magasiner - men det er kun for, at jeg kan kigge og klippe dem i stykker og flette af dem. Jeg har nok også lidt den tilgang til tingene, at jeg synes det er lidt ressourcespild, at de bare læses en enkelt gang og derfor smides ud. Situationen bliver lidt bedre, hvis man har en "læsekæde" og lader bladene gå i arv.

I den forbindelse vil jeg gerne slå et slag for siden Eblad.org. Her kan man læse en hel stribe af ganske gratis magasiner. Både musikmagasiner som Gaffa, Claus Meyers magasin om mad eller andre lækre indretningsmagasiner eksempelvis skrevet af danske bloggere. Efter jeg lærte siden at kende er jeg blevet svært glad for at læse med :-)

For god ordens skyld. Jeg har ingenting fået for at skrive dette indlæg. Jeg gør det af egen lyst og vilje :-)

2 kommentarer:

  1. I sin tid købte jeg stort set også kun magasiner især dem med boliginspiration til netop at flette tasker, mén da jeg er på su er det simpelthen blevet for dyrt, så nu hedder det genrugsmsterialer, som tebreve og kaffeposer og i ny og næ billigt gavepapir.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - det bliver ret dyrt. Men mindre magasinerne kan købes i genbrug?

      Slet