Det Leth!

Eller, det er var ikke spor let(h) eller hurtigt, at få lavet pungene her. Disse 3 kommer med til salg på Store Genbrugsdag i Næstved i morgen. Jeg håber på, at få yderligere en pung af kaffeposer med rød "indmad" klar.

Det særlige ved arrangementet i Næstved i morgen frem for samme arrangement i eksempelvis Haslev er, at genbrugspladsen i Næstved har deres egen store genbrugsbutik. Denne indvies i morgen, og hvem indvier den? Ingen ringere end Flemming Leth :-)

Da jeg endnu ikke var så gammel og aldrig havde spekuleret på at få en blog, lå jeg foran tv'et i min yndlingssækkestol hver mandag aften og så Det Leth sammen med min søster og far. Hvad koldpresset linolie ikke kan klare... Mange gange har vi luret små tips, som vi den dag i dag stadig bruger.

Husker især dengang Flemming Leth på tv skålede med den fiktive Moster Berta, så rødvinen (mener jeg) sprøjtede ud over et stort areal med gulvtæppe. Med danskvand blev pletten hurtigt fjernet igen og projekter med linolie kunne forsættes. Siden dengang, har både søster og jeg udbrudt 'skål moster Berta', når en eller anden får spildt ud over det hele :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar