En hilsen fra æggebakkens hjemstavn

Bemærk lige hvor godt postkortets tekst passer til min reols indhold... Genbrug er vitterligt guld! :-)
Dagen i dag har stået i mit eksamensprojekts tegn - nu vil jeg snart være færdig!! Jeg arbejder på at udvikle en applikation på konceptuelt niveau. Genbrugstemaet her fra bloggen har ført til, at jeg i 2 år har brygget på ideen til app'en Brugtfund.

Det er som som, at mit studie, mine interesser og mit arbejde begynder at give større og større mening i forhold til hinanden - til KÆMPE glæde! Rart at føle, at man har fundet sin rette uddannelsesmæssige løbebane.

Midt i de mest intense skriverierne ankommer et fysisk postkort... Jeg ventede ellers ikke post i dag. Postkortet viste sig at være en lille hilsen fra den faste læser Helle, med ønsket om en dejlig sommer og held og lykke til min sidste eksamen. Enormt betænksomt!!

Helle har tidligere hjulpet mig ifm. med mit Læggert/Æggert hækleprojekt, hvorfor postkortet var underskrevet Æggebakke Leverandøren. Jeg nåede lige at blive lidt småbekymret inden jeg gennemskuede afsenderens sande identitet. Jeg mener, hvor tit får man post fra en æggebakke leverandør?


3 kommentarer:

  1. 😉Min første tanke var.....Det er lige et kort til Helene .....og så tænkte jeg " jamen jeg kender hende jo ikke rigtig " men hun ska altså ha kortet 😊
    Det er skønt at læse med på din blog, hvor genbrugs verden gir ny inspiration
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tusinde tak for din hilsen og det rammende kort. Blev så glad midt i mine skriverier :-)

      Slet