En, to, mange

Mit tøjskab er efterhånden godt booket med fine bøjler. De fineste hænger uden tøj på, så jeg kan se dem i deres helhed, når jeg åbner skabet. Det er en sand fornøjelse at vælge tøj om morgenen nu, frem for dengang tøjet han på reklamebøjler af forskellig størrelse og kvalitet.

I dag har jeg fået yderligere to solgule skønheder med posten. De to fine bøjler har flotte snoninger og grønne tværstriber som blade. De passer perfekt ind i samlingen. Bøjlerne er en foræring fra en meget betænksom fast læser. Blogland er squ fantastisk!

8 kommentarer:

  1. Skønne bøjler - her er både skab og bøjlestang til jakker efterhånden også fyldt godt op... Var dog heldig at finde 2 stk mere i lørdags til 10 kr stykket... For hold da op hvor vil det bare ingen ende tage med de prisstigninger! 75 kr er nu det dyreste jeg har set :o

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt rigtigt, prisen er de fleste steder steget MARKANT! Jeg vil dog sige, at jeg ikke har oplevet de 75 endnu - det var da helt vildt. WOW. 75 kroner. Så havde jeg ikke råd til at hænge alt mit tøj på dem.

      Slet
    2. Haha, nej... Så jo også lige pludselig en formue i bøjler hængende i skabet :D

      Slet
    3. Nogle investerer deres penge i aktier og obligationer. Den sidste investerer dem i fletbøjler :-)

      Slet
  2. Heldige dig! Mit bøjletøj hænger fremme, og jeg drømmer om fine fletbøjler til det - indtil videre har jeg 3!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det måske dig jeg skal til at samle til, når min samling snart er komplet pga. pladsproblemer :-)

      Jeg sender dig lige en mail.

      Slet
    2. Sikke heldig! De er så fine :-) Jeg har kun en enkelt og er rigtig glad for den! Men jeg drømmer om at finde flere og gerne ligeså fine som dine :-)

      Slet
  3. Uh jeg er så misundelig, mine er SÅÅÅÅÅ kedelige i farverne, - og nu hvor jeg ingen bøjlestang har igen er de gemt væk igen igen, - har dog en enkel du kan få hvis du selv kan "hæfte ende" på den, da den er gået lidt op - det var vidst en af dem jeg købte sammen med dem jeg sendte dig sidste gang... Den er "mørkerød" med gul og sort hvis jeg husker rigtigt.

    SvarSlet