Med mine køer på ryggen

Jeg nappede lige et par køer på ryggen og drog på tur ud i solskinsvejret. Hvor køerne og jeg har været henne kan jeg ikke afsløre endnu, men den lille udflugt skulle gerne ende op med lidt fis og ballade for børn i den kommende efterårsferie. Mere info følger muuhligvis, haha.

Man kan gøre hinanden en bjørnetjeneste - men en kotjeneste, det findes vist ikke. Eller, nu gør det, for jeg har gjort min ene ko med færøerske aner en tjeneste, ved at give den selskab af en appelsinko, men hvad skal den kære orange ko-basse mon hedde? Har overvejet Muhligvis, det fungerer bare ikke helt.

Kreative bud søges, I var SÅ gode sidst med elgene :-)

Ind til videre findes Maren og Arnold Koberg, Flodprammen Wolmer, Elge Elggaard, Elgvis Presly, Kalle Komule, Elgmut Lotti samt Hjorten Rudolf og dens genganger.

9 kommentarer:

  1. Den skal da hedde cowie. Det var noget mælkedrik med juice man kunne få en gang i 90'erne. Så en ko af appelsin juice kan da ikke hedde andet.

    SvarSlet
  2. Super forslag, men det hed Cowey :0)

    SvarSlet
  3. Appelsine Ko skal den da hedde.

    SvarSlet
  4. Holder med Jane 100% - den ligner en Appelsine !!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så kan du jo lige lave hendes ukendte moster også ...
      "Æble-Moster" !!!!

      Slet
    2. Ej men det er jo genialt - jeg har allerede æblemostkartonerne klar!!

      Slet
  5. Hvad med NiKOline? Det smager da lidt af appelsin ;o)

    Mange hilsner
    Karina

    SvarSlet
  6. Overbygning til Karinas: NiKOline Muhlig :-)

    SvarSlet