Når regnen regner... Når regnen STÅR ned!


Nåede lige netop at stille op - heldigvis inde i et telt, så stod det ellers ned i stænger og fortsatte sådan resten af dagen. Så hvor et stort areal lige før klokken 10:00 var fyldt med loppestande, ja så så arealet kort efter sådan ud:
Det eneste sted der var kø, var ved den gratis uddeling af grillpølser. Enkelte lopper var rykket ind i en nærliggende hal, resten drog hjem igen, til stor ærgrelse. Inden alle loppesælgerne smuttede, nåede jeg kun at få købt for 5 kroner guld. Heldigvis dukkede min før nævnte loppe-moster op med en posefuld loppeguld, det reddede lidt af dagen.


Tusinde tak til alle jer der trodsede regnen og kom forbi og sagde hej :-)

14 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Jeg var der ude en tur i formiddag og hvor var det bare en fin stand du havde fået sat op. Det er så øv når vejret ikke er med en.
    Det var rigtig sjovt og spændende at se nogle af alle dine fine kreationer i virkeligheden.
    Vi gjorde et fint fund inde i affald plus butikken et meget fint kanin bur til bare 75 kr. som min mormor skulle bruge. perfekt.
    Håber i ikke regnede helt væk der ude.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, at der også var lidt loppeguld til jer :-) Tusinde tak for rosen, og dejligt at I havde lyst til at kigge forbi.

      Slet
  2. Øv at vejret var sådan. Dine ting ser fantastiske ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Det blev lidt klemt, da jeg "kun" fik et bord.

      Slet
  3. Ej, hvor synd med det vejr.
    I skulle have holdt arrangementet her, midt i Jylland. Her har der været det mest bedårende vejr hele dagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi hørte godt om det lækre vejr i Jylland ;-) I kunne godt have sendt lidt "herover"!

      Slet
  4. Øv, for den, den er super ærgeligt når vejret ikke arter sig.
    Her har det også regnet hele dagen :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan selvfølgelig ikke være heldig hver gang, men i dag var vi mange som godt kunne have brugt tørvejr.

      Slet
  5. Jeg kom forbi i dag, men så ikke din bod :( Tog ellers runden flere gange, men jeg tænkte at du måske var taget hjem så.
    Men vi fandt rigtig mange gode ting derude og der var virkelig gang i den i Næstved i forhold til Ringsted. Syntes det var super! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg stod inde i teltet med popcorn, øl og konkurrencer. Her stod jeg dejligt i tørvejr :-) Men ærgerligt at vi så ikke fik hilst. Men herligt at høre, at I fandt en masse godt.

      Slet
    2. Ej typisk! Der var vi selvfølgelig ikke inde :)

      Slet
    3. Tihi. Der var ellers dejlig tørt, i forhold til mange andre steder.

      Slet
  6. Så kan jeg godt forstå jeg ikke så dig, var ikke i teltet med popcron

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var så dejligt tørt i det telt :-)

      Slet