Porcelænsfund fra Århus

Helt tilbage til sidste sommer fik jeg af Katrine anbefalet butikken Madame Butterfly, da jeg skulle til Århus. Desværre silede det ned den dag, så jeg sprang shoppingen over og smuttede til SCC, hvor jeg fik lov at overvære hele 2 x Nephew koncert.

I forgårs var vejret imidlertid godt. Så efter en tur i Brugtvareterminalen, måtte jeg lige forbi. Skulle bare kigge... Egentlig kendte jeg godt butikken fra DR's 'Skattejægerne'. I flere af afsnittene på TV har Jonna, som har butikken, fået en masse Daisy stel hjem.

Så ideen med at kigge holdt kun til jeg så stellet i vinduet. Det var som om, at jeg på vej ind ad døren allerede havde besluttet, at jeg godt måtte købe en ting eller to. Da jeg så kæmpeskålen her, var jeg ikke i tvivl. Den måtte med mig hjem.

9 kommentarer:

  1. hvd måtte du slippe for sån en??den er så flot:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. En lille formue - 285 kroner ... Den måtte bare med hjem. Som i at jeg ikke kunne gå fra en del til mit elske-stel, som jeg aldrig har set før.

      Slet
    2. jeg forstår det sagtens! og det var da slet ikke så slemt.. jeg havde gættet på 500;-)

      Slet
    3. Lige præcis. Standen taget i betragtning (skålen er ubrugt), så er prisen ikke gal. Jeg har bare slet ikke givet så mange penge for stel-dele før.

      Slet
  2. Fantastisk fin! Og den der "brugtvareterminal" du viste billeder fra forleden - ih, der får man jo altså lige lyst at bruge et par timer ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også lyst til at nappe et par timer mere i hallen :-) Ser frem til jeg kan komme forbi igen en gang.

      Slet
  3. Jeg er også stamkunde hos Jonna, især efter vores egen butik er kommet til at ligge lige overfor. Jeg har fået rigtig mange fine kronjyden krukker og dele til lotus stel hos hende, som de er søde lige at hive mig ind og kigge på, når jeg går forbi på gaden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jonna var der selv, da min veninde og jeg var forbi. Servicen var super og hun var virkelig rar at snakke med - vi tog lige en sludder om Daisy stellet og hvor hun fik det fra med mere :-)

      Slet