Store Genbrugsdag 2013

Billede fra sidste års Store Genbrugsdag
Vejrguderne ved det ikke endnu, men på søndag bliver det solskin og dejlig varmt - er vi flere der har bestemt! For 3. år i træk har jeg sagt ja til at være en del af AffaldPlus' Store Genbrugsdag. Dette år vil jeg være at finde på genbrugspladsen i Næstved sammen med over (hold fast) 120 loppestande.

Genbrugsdagen afholdes også på genbrugspladserne i Haslev, Ringsted, Slagelse, Sorø og Vordingborg. Arrangementet starter klokken 10:00 og slutter igen klokken 14:00. Der er som de tidligere år konkurrencer og lidt godt til ganen. Desuden sker der noget helt særligt i Næstved, hvor genbrugsbutikken PlusButikken officielt indvies.

Så kom glad og spred budskabet :-) Læs mere lige her.

Jeg pakker og producerer igennem, så i år skulle jeg gerne have en masse flere ting med at vise frem. Jeg har også alle taskerne fra salgssiden med + en del nye sager, alt sammen til salg. Ligesom forrige år er du også meget velkommen forbi, hvis fletteprojektet driller eller du mangler ideer til et nyt projekt.

P.s Læser du med på bloggen og kigger forbi Næstved, så prik mig endelig på skuldren og sig hej :-)

1 kommentar:

  1. Det ser MEGET fint ud - tak.

    Knus fra Birgitte, AffaldPlus

    SvarSlet