Applikationen Brugtfund (eksamensprojekt)


Her er blevet ret stille, det beklager jeg. Dels på grund af noget allergi, som er blusset op igen. Dog mest pga. mit sidste eksamensprojekt som multimediedesigner. Som jeg allerede nævnte i indlægget her, har projektet haft arbejdstitlen 'Applikationen Brugtfund'.

Både demoversion af applikation samt en 40 siders rapport blev afleveret for en måneds tid siden, så jeg kan gå op og forsvare det i morgen kombineret med nogle nye markedsføringstiltag jeg har forberedt. Herefter har jeg tilgengæld også sommerferie og derfor dejlig meget mere tid til bloggen og jer.

På genskriv imorgen :-)

10 kommentarer:

  1. Jaaaa jeg tænkte nok det var lige op over med din eksamen, siden du var så stille på bloggen .
    Held og lykke i morgen, skal nok krydse alt hva jeg har for dig.
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Du godeste, det projekt ser langhåret ud!
    Jeg krydser hvad krydses kan for dig - jeg tror du har fortjent et rigtig flot resultat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dele af det er nok også lidt langhåret :-) Dem håber jeg at komme nemt udenom i morgen, selvom jeg har forberedt mig, hvis der bliver spurgt ind til det.

      Slet
  3. Kære Helene
    Det der ser simpelthen SÅ spændende ud, synes jeg! Hvor fedt med en Brugtfund App! Sejt, Helene, jeg vil GLÆDE mig til at høre mere om din opfindelse!

    Masser af held og lykke i morgen, selv om jeg ved at det ikke vil være noget problem for dig, det her ;-)

    Knus fra Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Marthe. Tusinde tak :-)

      Slet