En eksamen senere...

I forbindelse med min studentereksamen i 2010, startede jeg min egen lille tradition. Egentlig ikke for at bringe lykke, men bare for at minde om dejlig positive oplevelser frem for pressede eksamenssituationer, har jeg til min studentereksamen, køreprøve og ja, nu sidste multimediedesign eksamen haft denne lille snor i lommen.

Med et diskret greb i lommen dukker et spontant smil frem på læberne. Hvert plektor er et lille fysisk minde fra en fantastisk koncert med ynglingsnevøerne. Snoren havde igen fundet sin plads til formiddagens sidste eksamen, som både udløste et 12-tal og skød min sommerferie i gang. At solen så tilmed bager ned gør ikke dagen dårligere :-)

I en eksamensgave fra mig til mig, har jeg heldigvis fået et par koncertbilletter til flere koncerter med Nephew - utrolig betænksomt :-) Så måske lykkesnoren kan udvides frem mod fremtidige eksaminer. Næste stop herfra er et meritforløb i Medievidenskab.

Tusinde tak for alle jeres søde kommentarer og mails. Må I få en rigtig dejlig (forlænget) weekend - jeg vil nyde min og dagens lækre vejr, alt for mange gaver fra familien og en lækker middag i aften :-)


20 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusinde tak, er bare så mega lettet. Fløj nærmest hjem ;-)

      Slet
  2. Stort tillykke, kender godt det med "noget" i lommen i pressede situationer ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Ja det virker upåklageligt, det med guld i lommen.

      Slet
  3. Tillykke igen med 12-tallet! :)
    Jeg har lavet en ny blog. En mad blog. Det er nok mere mig ;)
    Der kommer nok en opskrift eller to ind omkring dadler :D
    http://madfralouisebach.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kan man endelig finde dig igen, og linke til dig ikke mindst! :D Og så endda også på Instagram.

      Slet
  4. Wee, tillykke .... Mailer dig lige ... tror jeg er et par mails bagud

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg kigger lige efter din mail :-)

      Slet
  5. Tusinde gange tillykke, jeg var ikke i tvivl om at du er en "kna" til dine ting 😊
    Held og lykke med nye studier og velfortjent sommerferie
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Helle :-) Og i lige måde, når du engang når din ferie.

      Slet
  6. Stort tillykke :D

    Hvor er den fin den kæde, jeg tror jeg vil lave en som halskæde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Jeg har og er stadig selv meget glad for kæden. Den er ikke så pyntet igen som et "rigtigt" smykke. Men dens betydning er rigtig stor, hvorfor den bruges tit.

      Slet
  7. Hjertelig tillykke med eksamen. Det var flot. Dejligt med en 'smile-ting' der får maven til at falde til ro og giver overskud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, Jane. Og rigtig mange tak :-)

      Slet
  8. Stort tillykke med eksamen i hus og det flotte resultat :)

    SvarSlet
  9. Stort tillykke, det var et flot resultat. Og god koncert, de er bare for fede med deres koncerter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tak. Ja, de er helt fantastiske :D

      Slet
  10. Tillykke. Det lyder som den perfekte start på en sommerferie :)

    SvarSlet