Fejring og gaver

På trods af det strålende danske sommervejr, nydes sommerferien i fulde drag! I går blev sidste halvdel af studiegruppen + vores "vennestudiegruppe" færdig med deres sidste eksamen, hvilket selvfølgelig skulle fejres :-)

Så afsted til Cafe Staalvand, som jeg virkelig kan anbefale! Det var lige før, at personalet på stedet var lige så glade for vores afsluttede eksamen, som vi selv var. De var endda så søde at diske op med en gang bobler til os alle otte, så vi kunne skåle tillykke inden vi fik vores alt for lækre burgere.

Min dejlige familie har disket op med den ene flotte eksamensgave efter den anden. Blandt andet havde min bedste firbenede ven (med lidt hjælp) købt lækre viskestykker fra Notre Dame til mig. Printet er tæt på identisk med tapetet her fra Papirogtapet.dk, som jeg selv har haft brugt til mine sættekasser. Viskestykkerne er fra Inspiration, hvis nogle skulle være interesserede :-)

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke herfra Lolland. Godt at det er gået godt og at i kunne fejre det på behørig vis.
    Rigtig god skt. Hans til dig Helene.
    Mange midsommer knuz fra Lina

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, Lina. Rigtig dejlig Skt. Hans til dig også.

    SvarSlet
  3. Et stort Tillykke til dig :o)
    Flot ~ flot.
    Jeg vil ønske dig en god sommer og vind i sejlene.


    Hilsen fra Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Bente. Og i lige måde!

      Slet