Fest og farver


Symaskinen kører for fuld kraft mens P3 trakterer med god musik. For kort siden var de så søde at spille dette fantastisk fine remix af Polarkreis 18's Allein Allein, så måtte jeg lige lade sytøj være sytøj og skrue lidt op. Nogle sange lyder bare bedre, når de høres lidt højere :-)

Det store farverige stykke Marimekko stof var en del af min eksamensgave fra mine forældre. Stoffet skal, når jeg er færdig med at sy, være hynder til mine 3 sidste FDB-stole fundet i Århus. På den måde håber jeg på, at malingen ikke bliver slidt alt for meget på sæderne.

Tempoet på bloggen er ikke helt hvad jeg ønsker, at det skal være. Men min elskede superstudent af en lillesøster har fået en flot sort hue på hovedet, og både dage og nætter har været taget i brug for at fejre hende ordenligt, så trætheden har overtaget pt. Men jeg kommer stærkt igen!

2 kommentarer:

  1. Ih - tillykke! Og ikke mindst tillykke med din egen flotte eksamen. Glæder mig til at se mere til hynderne, når de forhåbentligt kommer i brug efter sommerferien:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Jeg skal nok vise billeder, når hynderne kommer i brug.

      Slet