Gode brugtfund gennem tiden

I anledningen af en spændende mail som tikkede ind i går, fik jeg en undskyldning for at kigge alle mine gamle indlæg om loppe- og genbrugsfund igennem. Og hvor har jeg egentlig købt rigtig, rigtig mange både billige og gode ting.

Standen på tingene har varieret rigtig meget. Mange ting har kunne bruges som de var, omvendt er en stor del ting også blevet malet, tapetseret, tilpasset eller installeret ind i nye sammenhænge. Her følger et lille udsnit:
Mit i en masse nye ting stod pludselig... Se mit indlæg lige her.
FØR: Super billig skammel, dog med revnet sæde.

FØR: Helt klart et af mine bedste møbelfund til dato. Se mit indlæg her.
En helt nymalet FDB-stol, fundet sammen med fire andre til bare 25 kroner. Se indlægget lige her.
Det bedste fra Storskrald. Se mit indlæg lige her.

For bare 50,- kroners Arabia Pomona. Se mit indlæg lige her.


Lille Mumi og Lille Lotus skål. Se mit indlæg lige her.

Den super billige gryde der pludselig var stor og lysegrøn. Se mit indlæg lige her.

Stor fin Lotusskål, fundet til bare hundrede kroner. Se mit indlæg lige her.

Stor sættekasse af ældre dato, nu malet med tapet.

Den orange/hvide Lotus kaffekande som blev reddet fra rust-døden. Læs mit indlæg lige her.

5 kommentarer:

  1. Ej, man bliver næsten helt misundelig, jeg finder altid kun skrammel på loppemarkeder...

    naermestlokkelig.blogspot.com

    /Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også meget skrammel fra tid til anden!

      Slet
  2. Ja, der er nogle lækre ting imellem!

    SvarSlet
  3. Elsker kaffekanden! Den giver en lyst til at sidde i haven og nyde solen, en skål med jordbær og en kop kaffe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. For mig er kanden også indbegrebet af sådanne ting :D

      Slet