Tak, virkelig tak!

3 bogstaver herfra, tak. Det tager ikke langt tid at skrive, og på et papir eller en skærm fylder det nærmest ingenting, men alligevel dækker det over så utrolig meget. Kunne man gradbøje det, havde jeg gjort det. Mest tak, må det så blive :-)

Tak for alle jeres altid søde kommentarer, jeres tid, jeres opbakning, svar på mine spørgsmål, hjælpsomme mails, små gaver med posten og store inspiration. Jeg trækker på smilebåndet, hver gang snakken falder på bloggen min, for den, inklusiv jer, er en stor kilde til glæde i min hverdag.

Bloggen her er ingen sur pligt, jeg kan ganske enkelt ikke lade være med at kigge forbi og smide ting og sager i indlæg her og der. 3 dejlige år er gået, og jeg stopper ikke! Så må Instagram og Facebook være hvad det vil - jeg bliver her på mit lille hjørne af www :-)

Når hver måned er gået, laver jeg ting og får tilbud, som jeg aldrig havde troet, at jeg skulle lave eller få. Selvom der har været små bump på vejen, har hele rejsen alt i alt været en positiv spiral, som jeg inderligt håber fortsætter.

Tusinde tak fordi I alle har lyst til at være med. Tak, virkelig tak!

18 kommentarer:

  1. Jamen søde Helene. Vi vil da også gerne sige tak. Tak fordi du gider at lave sådan en dejlig, lækker og dybt inspirerende blog. Tak fordi vi må følge med på godt og ondt og sidst men ikke mindst TAK fordi du gider at fortsætte. Det er jeg tihvertifald rigtig rigtig glad for.
    Rigtig god solskins weekend til dig.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar, Lina. Og forsat god søndag til dig :-)

      Slet
  2. Svar
    1. God weekend til dig også, Helle. Og tak for din kommentar :-)

      Slet
  3. Jeg nyder i fulde drag at følge dig på bloggen.
    Så en TAK for dine indlæg ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bestemt så lidt :D

      Slet
  4. Også tak til dig, for at have så dejlig en blog, at inspirere alle os, at dele stort og småt, og tak for at du gerne vil blive ved :))

    SvarSlet
  5. Tak i lige måde :-) Nyder at læse alle dine små guldkorn.
    Så fortsæt endelig, du spreder glæde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fortsætter med glæde :-)

      Slet
  6. Tillykke med de tre år - og tusind tak herfra for meget god inspiration!! :) Udlodder en del flettemateriale de kommende uger på min blog. Kig forbi, hvis du mangler...

    SvarSlet
  7. Så er du jo lidt ældre end mig:O) det er da rart for en gang skyld ikke at være den ældste, selv om det kun er blogalder vi taler om, for den anden alder kan jeg nok slå dig med flere årtier_:O)
    Stort tillykke, og skønt at du bliver her i bloguniverset hvor jeg også befinder mig bedst. Jeg følger helt sikkert også med de næste tre år.
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, Eva. Jeg hænger også ved "inde" hos dig :-)

      Slet
  8. Ihhhh!! altså Helene, så meget tak i lige måde!!!! :-)
    Tak for den tid du bruger på vejledninger og på at dele med os andre.
    Og tak fordi du bliver ved. Min blogdag ville da ikke være det samme uden et besøg her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv mange tak - det glæder mig sådan, at I er så mange der har lyst til at kigge forbi :-)

      Slet
  9. Selv tak :-)
    Jeg læste et blad for nogle år siden, hvor der var en henvisning til din blog og den måtte jeg jo se. Det skal lige siges at jeg ikke bruger ret meget tid foran computeren (hellere bagved en symaskine...) Så min tid her foran skærmen skal bruges fornuftigt!
    Din skønne blog er til hver en tid værd at bruge tid på - og har faktisk fået mig igang med min egen blog. Den har åbnet op for blogland!
    Så mange tak til dig også :-)
    Kh Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Super dejligt at høre, Stine :D

      Slet