Blå himmel over København

Endelig viste den danske sommer sig fra sin lidt bedre side! Hvis det så lige ville blive en anelse varmere... Ønsketænkning!

Vejret i dag er blevet udnyttet til både genbrugsrundfart og Tivolitur med Marthe og hendes skønne datter Alba. Synes det var lidt sjovt igen at have en undskyldning for at prøve både piratskibe, veteranbiler og små flyvende drager. Og at dømme efter dagens søde lille midtpunkt, ja så var turen en stor succes.

En stor succes beskriver desværre ikke dagens genbrugsrundfart eller den seneste tids loppejagt. Jeg synes ikke rigtig, at jeg finder, hvad jeg leder efter. Men alt godt kommer som bekendt til den der venter... Satser jeg kraftigt på.

Modsat mit uheld på brugtfundsfronten, har jeg haft held med at lave en masse spændende aftaler for tiden, men resultaterne kan jeg desværre først vise frem i løbet af de næste måneder. Så hvis der virker til at være lidt stille på krea-fronten, så er her forklaringen.

4 kommentarer:

  1. Herligt med sådan en tur :). Og Alba er simpelthen den mest bedårende pige :). Ja og Marthe er ligeså :) Dejligt at I havde en skøn dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig. Var utrolig glad for, at Alba så hurtigt fik lyst til at have mig med i flere forlystelser :-)

      Slet
  2. Tivoli er sådan et skønt sted om sommeren, og så er der altså ikke noget bedre end en undskyldning for at prøve veteranbilerne ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eneste minus er den til tider lidt for store menneskemængde. Men det må man bare tage med. Især her i skolernes sommerferie.

      Slet