De smukkeste øer

Har den sidste uges tid haft udbyttet den danske hedebølge med den smukkeste natur og lidt mere skiftende vejr i en mindre bygd på Færøerne. Fik mulighed for at være gæst hos min søde studievenindes familie, som sørgede for, at jeg fik en uforglemmelig ferie.

Det hele startede med, at jeg gerne ville opleve den færørske G! Festival. Dansk beachparty go home må være konklusionen - her ligger man scenen i vandkanten og med fjelde hele vejen rundt. Kærligheden var til at tage og føle på. Alle indgik på en eller anden måde i én stor færøsk familie, og hver og en koncert var en stor fysisk kærlighedsudladning. Nephewkoncerten inklusiv!

Jeg er lidt bagud med mails og svar på kommentarer herinde. Så bær lige over med mig - jeg arbejder på sagen :-)

8 kommentarer:

  1. Ej Færøerne! Der kunne jeg virkelig godt tænke mig at komme hen. Vil du ligge nogle flere billeder op?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prioriterede desværre oplevelserne deroppe højere end billedtagning, så jeg har ikke så voldsomt meget mere at byde på. Men den største anbefaling af Færøerne som feriedestination - har været der to gange nu, og kunne godt nappe en 3. tur :D

      Slet
  2. Jeg er vildt misundelig på din tur, også selvom jeg var deroppe i marts (og faktisk mindst én gang om året) Jeg får simpelthen aldrig nok af de fantastisk smukke øer og den færøske gæstfrihed

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det min tur til at være misundelig på din årlige tur derop. Kunne bestemt godt se mig selv deroppe igen!

      Slet
  3. Det er helt rigtigt, at Færøerne er en fantastisk oplevelse. Selvom jeg ikke er til naturoplevelser, måtte jeg overgive mig her. Det er enestående!!

    Min mand har fotograferet en del på Færøerne, og der er virkelig nogle nogle perler imellem, så jeg har lige tjekket hans hjemmeside, men det ser ikke ud som om, han har lagt noget af det op. Det vil jeg bede ham om at gøre, hvis du er interesseret, Camilla :o)

    De bedste hilsner fra Susanne, ReCyklisten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Skriv endelig et link, hvis der kommer smukke perler online :-)

      Slet
  4. Åh skønne Færøerne...
    Hvilken bygd boede du i?
    Jeg var tit på Færøerne som barn, men har desværre ikke været der siden 2001, hvor min moster døde. Vil SÅ gerne derop igen og vise børnene, hvor deres Omma kommer fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Leirvik :-) En af de lidt større bygder med, som resten af bygderne, den smukkeste natur hele vejen rundt om sig.

      Slet