Det ultimative loppekøb

I formiddags besøgte jeg endnu engang Spejdernes Genbrug i Farum. Ligesom de forrige gange var min mor så sød og hjælpsom at tage med, så vi var to til at løbe efter lopper. Heldigvis var vi de første fremme ved porcelænsafdelingen, hvor denne skønne skål Pomona serien produceret af finske Arabia befandt sig.

Jeg har aldrig set så stor en skål i serien, hvis simple frugtmotiver jeg knuselsker. Jordbærprintet matcher perfekt den marmeladeskål og kande med blommeprint, som jeg tidligere var heldig at finde super billigt på et andet loppemarked. Se mit indlæg lige her.

Sådan en kup indbyder virkelig til flere loppeture! Lige sådan en køb man skal have i hovedet de dage hvor 'skal ikke' vægter mere end 'skal', når der er tale om en potentiel loppe- eller genbrugstur!

12 kommentarer:

  1. So nice! I love the Arabia fruit dishes and perfekt for sommer season.
    Wish you a great summer weekend!
    Steph

    SvarSlet
    Svar
    1. I agree. I especially think that til bee and strawberry print matches the summer season well.

      Slet
  2. Tillykke med kuppet! Den er da også vildt fin - og ser ud til at passe fortrinligt med resten af din farverige stil :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja farverne passer godt ind sammen med resten af mit inventar.

      Slet
  3. Hvor er den bare fint - fedt fund (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. På trods af at designet er finsk, synes jeg det simple jordbærmønster passer rigtig godt til den danske sommer, når den viser sig fra sin bedste side med sol, varme og lækre danske jordbær :-)

      Slet
  4. Hvor er den skøn! Den måtte bestemt gerne bo herhjemme. Jeg må helt sikkert eje en af Pomona-jordbærtingene engang :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter mit blommefund sidste år troede jeg faktisk ikke på, at jeg kunne være heldig at finde flere ting fra serien lige foreløbigt. Synes der er rigtig, rigtig langt imellem dem til bare nogenlunde priser. Men jeg var sørme heldig igen :-)

      Slet
  5. waauuw! vildeste kup!!:) - stort tillykke med den, den er skøn:)

    SvarSlet
  6. Sikke et heldigt fund. Hvor meget måtte du slippe for skønheden?

    SvarSlet
    Svar
    1. 500 - et gavekort jeg vandt til Spejdernes Genbrug på knap 100 kroner.

      Slet