Dybt inde i en genbrugsbutik...

... lykkedes det mig at finde en godt gemt kommode. Hver og en af skufferne af fuld at guld. Specielt den ene skuffe kastede fine sager af sig. Både lange, kraftige og brede lynlåse, stadig med mærke på, aldrig brugt.

Jeg opkøber altid lange og brede lynlåse, så jeg har til penalhuse og store flettede tasker. Især pastelfarvede lange og brede lynlåse kan være svære at finde, og finder jeg dem endelig, koster de som regel en mindre formue.

Denne gang slap jeg med 24 kroner for 5 lange og brede lynlåse :-)

2 kommentarer:

  1. Fine farver lynlåsene har :)

    Jeg har stadig til gode at mestre kunsten at sy lynlås i ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Lynlåsene bruger jeg primært til flet, men skal der syes lynlås i stof-ting, kan det virkelig også drille mig! Især hvis det er tøj-ting!

      Slet