Interaktiv loppejagt

En stor tak til alle de af jer som gjorde mig opmærksom på, at Trine (Søhesten) solgte ud af sit Daisy stel på Trendsales. Bliver gang på gang glad over, hvor søde I er til at tænke på mig, hvis I mener at have fundet noget jeg kunne synes om. Tusinde, tusinde tak!

Det er ikke voldsomt meget Daisy jeg selv har haft held med at finde i butikkerne, men på nettet kan man ind imellem være heldig :-) Og efter at Trines pakke er ankommet, og en anden læser har skaffet mig en Daisy kande, er jeg rimelig godt kørende på Daisy-fronten.

Kan næsten ikke vente til at dække et helt bord udelukkende med margueritter!

6 kommentarer:

  1. oj hvor er det altså fint!! og de farver! deyt er jo ligefør at jeg dåner ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg betages også over farverne gang på gang :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Ja og nej. Der er enkelte specifikke ting jeg ind imellem kigger efter, men på platte- og vaseområdet er jeg vist garderet :-)

      Slet
  3. Hej Helene! Er lige begyndt at følge bloggen :D Genbrug er lige efter mit hjerte, så ville bare rose dig og sige at jeg er rigtig spændt på at følge med her!
    Hilsen fattig-bloggeren

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar, og velkommen til :-) Det glæder mig, at du har lyst til at følge med!

      Slet