Kaffebønner på flet

Jeg har endnu engang været i gang med at fremstille en stor skuldertaske. Denne gang har jeg slagtet samtlige af mine brune kaffeposer til formålet. Især poser fra BKI med kaffebønneprint nederst er blevet anvendt i stor stil.

Tasken er blevet foræret væk ifm. et bryllup i familien. Farven er lidt af et sats, så jeg går og krydser fingre for, at brun var det rigtige valg.

Tidligere har jeg lavet store tasker både i grønne, røde og sorte farver. For info og pris tjek min salgsside. Pt. har jeg både grønne, sorte og sølv poser på lager.

13 kommentarer:

  1. Den er flot, sikke et spil i farverne ...

    SvarSlet
  2. Virkelig sejt håndværk!

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Hej Birgit. Denne taske er en éner forstået på den måde, at jeg ikke har flere brune kaffeposer lige pt. Men jeg laver gerne tasker magen til i andre slags plast - har blank sort, mat sort, sølv og grøn.

      Slet
  4. Hej Helene.
    Hvor store er dine tern?

    Jeg har en hel masse aviser jeg skal bruge, og jeg har studiestart d. 1/9 og kan godt bruge en ny taske :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mener ternerne målte 7 x 15 centimeter. Har jo desværre ikke tasken mere, så kan ikke lige måle. Beklageligvis.

      Slet
  5. Okay, jeg prøver :)
    Skidt med du ikke har den længere.

    Forresten, jeg er bare super glad for min clutes, og bruger den hverdag :D

    SvarSlet
  6. Hvor er den blevet flot!! De kaffebønner gør lige det sidste!! Så smukt et resultat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ellers ikke specielt vild med kaffe. Jo, duften af bønnerne. Men hverken den brune farve eller smagen. Men når bønnerne indgår i en brun sammenhæng som denne, kan jeg heller ikke lade være med at synes den er fin. Men den var lavet som en gave, så den måtte afsted herfra :-)

      Slet
  7. Fantastisk flot.
    Har lige vasket kaffeposer i 2 dage.
    Håber jeg kan lave en taske, der bliver lige så flot.
    Har du fæstet hankene ned ad taskens sider?
    Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birthe. Sikke et arbejde. Ja, det har jeg :-)
      Rigtig god flettelyst!

      Slet