Kirkeklokker

Jeg har tidligere flettet en stor grøn taske til en brudgom, hvis bruds eneste ønske var netop sådan en sag. Tasken nåede akkurat at blive færdig, så den kunne gives i gave på selve bryllupsdagen, hvilket var en stor tilfredsstillelse.

Denne lørdag er situationen dog lidt anderledes, idet en af "mine" tasker ikke gives i gave, men i stedet bæres af bruden. Lynlåsen blev i den anledning lilla, så tasken matchede farvetemaet til festen.

Jeg krydser fingre for at vejret arter sig, og at parret får en uforglemmelig dag. Og så glæder jeg mig ellers til at se et billede eller to af bruden med fint tøj og "min" pung :-)

Forsat dejlig lørdag!

1 kommentar:

  1. Hej Helene. Vi havde en uforglemmelig dag, og vejret artede sig heldivis :)
    Jeg mailer nogle billeder til dig :)

    Mvh.
    Nadja

    SvarSlet