Køkkengrej


Ud over den smukke skål fra Arabia, som jeg skrev om i går, fandt jeg også en del andre småting i lørdags hos Spejderne i Farum. Inden længe skal jeg selv til at fylde mit eget køkken med inventar, hvorfor jeg står og mangle rigtig mange små ting og sager.

Heldigvis for mig, har jeg ikke spor imod brugte ting. Alt i alt synes jeg faktisk det kører ret godt med at få gode, fine ting samlet til yderst fordelagtige priser. I lørdags lykkedes det både at få en længe eftersøgt citronpresser i glas, en solgul meljævner (synes farven er genial), en stegegaffel, 2 æggedelere og en hvidløgspresser for bare 60 kroner.

Til den pris kan tingene holde så længe de vil. Og skulle man finde en endnu lækre citronpresser eller æggedeler, ja så går det nok også at skifte den ud uden kvaler :-)

2 kommentarer:

  1. Ja, så kan du jo sælge den i en genbrugsstand :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg skulle få lyst til at skifte den ud, og den stadig er i fin stand, ville jeg nok aflevere den i en genbrugs. Men man kunne også sagtens selv sælge den videre.

      Slet