Må ikke forstyrres!

Arla har sendt mig cirka 18 kilo plastikfolie som var til overs, da deres drikkeyoghurt skulle have ny emballage. Folien forsøger jeg efter bedste evne at forvandle til både kurve og punge. Synes det er lidt sjovt at lave tilnærmelsesvis en decideret kollektion af samme slags plast.

Jeg glæder mig til at se, om tingene kan være ved til at inspirerer til, at man ikke bare tænker affald som affald, men som nye ressourcer. Fra Arla har jeg hørt et lille pip om, at et par af tingene jeg laver skal bruges som ministergaver... Måske det kan sætte nogle tanker igang "højere oppe i systemet"?

18 kommentarer:

  1. Jamen det er da bare for fedt. Kunne forestille mig der kom en del tern ud af 18kg plastik.

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert! Arla selv har bestilt en del. Resten er til fri leg :-)

      Slet
  2. Hold da op hvor fedt er det bare ikke, dejligt de ville tænke på dig og ikke bare smide det ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes ideen er super smart :-) Ud over de ting jeg skal lave for dem, er der en stor mængde plast tilbage.

      Slet
  3. Okay så tillader jeg mig nu alligevel og forstyrrer dig med et god sommer;-) håber det er okay.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tihi. Helt i orden :-) Og i lige måde.

      Slet
  4. Det er da temmelig sejt! Vær stolt af dig selv :) Og god flettelyst :)

    SvarSlet
  5. Wow de er virklig flotte! Jeg vil krydse fingre for at du laver noget lign. i det plastik til din shop! I så fald er jeg meget interesseret :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke, at jeg fletter forskellige ting og ligger ind på salgssiden, men hvis du har et særligt ønske, er du velkommen til at sende mig en mail. Så kan jeg muligvis lave det på bestilling :-)

      Slet
    2. Ej hvor fedt! Jeg tænker lige over hvad jeg kunne tænke mig, og så skriver jeg! Tak!!

      Slet
  6. Hold da op søde. Nu tør jeg ikke smide noget ud overhovedet. Griner. Fedt at du fik så meget så du bare kan flette løs. Det ser bare rigtigt godt ud.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
  7. Se hos Søhesten, hun har service til salg

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er I bare søde. Tamra (Avekatten) skrev også lige :-)

      Slet
  8. Hvad bruger du til at med? alm. sytråd?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger hæklegarn - almindelig sytråd og kinatråd er for skarpt for mig, så ender jeg med at skære leddene over, når jeg syr. Hæklegarn kan købes i større nøgler hos eksempelvis Bilka og i Super Brugsen.

      Slet
  9. Fedt. Jeg elsker simpelthen din hjemmeside. Er gået lidt i stå hen over sommeren. Hækler sprutter til for tidligfødte lige for tiden. Tjek spruttegrupen

    SvarSlet