Frimærkeorigami

Undskyld det dårlige lys på billedet. Jeg nåede lige at få taget det i går aftes, inden det blev helt mørkt. Som jeg tidligere har vist, gemmer jeg gerne brugte frimærker. Når jeg får samlet nok sammen, bruger jeg dem til små projekter hist og her.

Lige nu leger jeg lidt med at folde dem efter samme metoder som ved teposeorigami. Til flere modeller er det nok med bare 4 frimærker, til de viste 8-12 stykker. Det går super hurtigt at folde dem og lime dem på et stykke pap eller karton.

Hermed er en genbrugside til hurtige hjemmelade kort givet videre :-)

2 kommentarer:

  1. Sikke en god ide - de er bare så søde med Rasmus Klump og med larven - ærgerligt jeg så sjældent får rigtig post :(

    SvarSlet
    Svar
    1. I flere genbrugsbutikker - i hvert fald dem jeg frekventerer, har de poser med brugte frimærker til ingen penge :-) Hvis det kan hjælpe?!

      Slet