Lilla kosmetikpung a la Arla

Det er vist ikke længere den store hemmelighed, at jeg er lidt af 'en gemmer' - for tænk nu hvis man kunne bruge de gemte ting en dag. Den egenskab kræver dog masser af lagerplads - plads som jeg ikke har ;-) Så nu skal der færdiggøres fletteprojekter og ryddes ud!

Derfor er de sidste lilla foliestykker blevet til denne kosmetikpung. Ligesom de kommende færdige fletterier, er den at finde på salgssiden... Efterhånden som jeg får tid, skulle den gerne få selskab af blandt andet et stort Haribo penalhus :-)

Med ønsket om en dejlig weekend!

9 kommentarer:

  1. Syntes dine tasker, punge og penalhus er vildt skønne, og ser super proffesionelle ud! Dog ligger priserne en del over mit budget, hvilket er lidt ærgerligt. Dog ville jeg, og mange andre, elske hvis du lavede en guide til at lave penalhuse! :-)

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sara.

      Jeg har skam lavet en vejledning til at lave penalhuse: http://genbrugblirguld.blogspot.dk/2011/11/vejledning-til-flettet-penalhuse.html - du finder også linket ude i højde side af hjemmesiden, hvis du scroller lidt længere ned på siden.

      Der er et KÆMPE arbejde forbundet med hvert af mine fletteprojekter. Skulle det være en god forretning at lave dem, skulle prisen være endnu højere end hvad den er nu, halvdelen af fortjenesten betales jo også i skat, skal du tænke på. Men omvendt har du så en god grund for at prøve at flette en selv ;-) Det er meget billigere, men tager rigtig lang tid.

      Slet
  2. Skal du flette store tasker med hank inden for nærmeste fremtid?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har en bestilling jeg gerne skulle i gang med snarest :-) ?

      Slet
  3. Jeg vil også gerne bestille, skal starte på nyt studie og det skal fejres med en taske :)
    Hvad skal du have for sådan en taske ca.?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjek min salgsside, der er modeller og priser :-)

      Slet
  4. Hvis du har en hobby du/man tjener penge på, så skal man da ikke betale skat før efter 50.000kr? (Pr. År).
    Nu skal jeg ikke blande mig i hvad du tjener.. Men mener da at det er sådan det er.. :)

    Mvh. Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det med de 50000 er grænsen for hvornår du skal have et CVR.nr.

      Slet
    2. De 50.000 vil jeg slet ikke kunne nå, men det er en cirka grænse ifm. moms, CVR.nr. osv. Men al inkomst under 50.000 og over for den sags skyld er jo skattepligtig, hvorfor jeg laver kvitteringer på alt jeg sælger og indberetter til SKAT :-)

      Slet