På væggen der

Tusinde tak for jeres søde kommentarer til mit seneste indlæg om mine årstiderne broderier. De fine broderier er dog ikke det eneste, som er kommet op på min væg for nyligt. Også mit istandsatte københavnerskab er hængt op.

Også mine fine solgule værkstedspendler er kommet op og hænge. De kaster fint lys ned over mit spisebord. Jeg plejer at kalde dem en hilsen fra Nord - lamperne er købt via Den Blå Avis. Tidligere har de kastet lys over en politiskole på Grønland.

I nærheden af mit skab og mine lamper, har jeg hængt en hvid tallerkenrække. Denne vil nogle af jer sikkert kunne huske historien om. Jeg fandt den i en stor og dyb affaldscontainer, som jeg måtte "bestige" i gummistøvler.

Forsat god aften :-)

8 kommentarer:

  1. Skønt, skønt, skønt det hele! :D ...Er du mon flyttet hejmmefra? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg bor for mig selv nu :-)

      Slet
    2. Skønt at få lov til at indrette ;)

      Slet
  2. Åh du bor bare så fint! Er så misundelig. :D

    SvarSlet
  3. Håber du er faldt godt til, og er kommet ordentlig på plads!
    Har lovet din søster at hjælpe med hendes nye boligprojekt. Det bliver stort ;)
    Kan du ikke tage et par billeder, og sende til min mail, af din fine lejlighed. Vil rigtig gerne se den. Kan ikke vente til "slænget" finder en dag/weekend, hvor vi kommer ned og besøger dig.
    Tak for sidst. Jeg ser stadig en nøddeknækker komme hoppende rundt med sin lille fløjte ;)
    Knus!

    SvarSlet