Så kom de op!

Så lykkedes det endelig at få dem op, de 4 smukke broderede årstider.

9 kommentarer:

  1. Har du været i gang med at brodere? Eller var det et fantastisk loppefund. Ønsker mig disse, men må vidst selv i gang:)

    Tillykke med billederne:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan desværre ikke prale af, at jeg selv har broderet dem. Jeg broderer gerne mindre ting, men motiver af denne størrelse kender jeg mig selv godt nok til at vide, at jeg aldrig får færdig. Og så er der endda fire store motiver.

      Broderierne har jeg byttet mig til for snart længe siden her på bloggen. Læs eventuelt mit indlæg fra dengang lige her: http://genbrugblirguld.blogspot.dk/2012/11/arstiderne-bragt-til-dren.html

      Slet
  2. De er bare så fine!!
    Kh Lena

    SvarSlet
  3. De er virkeligt fine :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Har du fået en lejlighed? Siden dine ting kommer og og frem?
    I så fald tillykke :0)

    SvarSlet