De første juleforberedelser

Det er stadig dejlig lunt udenfor midt på dagen, men de mørke aftener bliver langsomt længere og længere. Sidste år havde jeg en ide om at bruge nogle af aftenerne på at forberede en genbrugsinspireret julekalender på bloggen med 24 bud på kreative genbrugsprojekter i december.

Dengang løb tiden desværre fra mig - det vil den sikkert også gøre i år pga. eksaminer, hvis ikke jeg begynder i god tid i år. Derfor begynder forberedelserne allerede nu. Igår var der faktisk kun 3 måneder til juleaften!

Ind til videre kommer projektet både til at omhandle Lego klodser, mælkekartoner, julede plastikposer, reklameudklip, origami og teksttunge brugte bøger... hvis ellers ikke jeg får fundet på noget mere :-)


3 kommentarer:

  1. Det lyder spændende ;-) glæder mig til at se hvad du finder på

    SvarSlet
  2. Så er der noget at glæde sig til. :)

    SvarSlet
  3. Fedt jeg glæder mig vildt til at følge din julekalender ;-)

    SvarSlet