Dyretransport

Postmanden har i dag ageret dyretransport for alle mine køer - alle doneret af en hjælpsom læser af bloggen som er nødsaget til at bruge laktosefri produkter Så er nu er det bare at besluttet, hvad der skal blive af de søde køer, man skulle jo helst kunne bruge dem i sin helhed.

Solen brød for første gang i flere dage igennem netop som jeg skulle tage billeder! Lykken er at kunne cykle rundt uden, for tredje dag i træk, at skulle blive gennemblødt mindst en gang pr. dag. Solskinshilsner fra mine køer og jeg :-)

8 kommentarer:

  1. Godt de nåede helt og sikkert frem. Nyd solen.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
  2. De køer er da ret gode, måske jeg skulle prøve at lave en ko stol:O) også solhilsner til dig.
    Eva

    SvarSlet
  3. Fedt! Der gik faktisk lidt tid før jeg opdagede at det var køer der var på billedet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så du også små mænd med store næser ??? (ansigt i profil)

      Hilsen Karina/Rhino
      (der ikke kan få lov at kommenterer i eget navn fortiden)

      Slet
  4. Her hjemme drikker min søn kun laktosefri mælk, og han elsker de køer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er da også helt enormt søde - synes de efterlader et positivt indtryk, et lille smil på læben.

      Slet
  5. Glæder mig til at se hvad du finder på !
    Kh Helle

    SvarSlet