Erik Kold i køkkenet

Ved et tilfælde så jeg for et halvt års tid siden blogindlægget 'Strik og te' med billeder af en væg med krydderihylder. Forinden havde jeg flere gange spekuleret over, hvordan jeg kunne have mine egen samling af mindre Erik Kold bøtter stående fremme i mit køkken.

Både Anne, hvis blog jeg fandt indlægget på, samt et par andre bloggere var søde til at måle hyldernes indvendige mål. Her viste det sig, at Erik Kold bøtterne nummeret større end krydderiversionen også kan stå på hylderne, som vist på billedet.

Hylderne er fra IKEA og er både nemme at få fat i samt billige. Egentlig er det gallerihylder, hvorfor de findes i flere farver, men de fungerer altså også glimrende i et køkken! Selv var jeg møg heldig, da den mindste længe på 55 centimeter lige kunne klemmes ind her i mit køkken.

Personligt er jeg blevet ret glad for løsningen, så måske nogle af jer kan bruge den også?

7 kommentarer:

  1. Den er allerede brugt til mine krydderibøtter :) Jeg fandt dog selv på det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så opfindsom var jeg ikke ;-)

      Slet
  2. Det ser helt vildt fint ud :)
    Et lille tip til hvis du skal have større bøtter stående: Vend billedhylderne omvendt. Det har jeg gjort på mit badeværelse og køkken (se her: http://www.styledesigncreate.com/2013/08/dymo-glaede/), og det fungerer rigtig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Smart! Har også set det hos Mamalola - det fungerer rigtig fint :-)

      Slet
  3. Fin samling og hvor ser den godt ud på de hylder!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Hold da fast en samling. Hvor er det bare fint, at de bliver stillet til skue.

    SvarSlet